Klantenservice - Bestellen & Betalen

Waarmee kunnen wij je helpen?
Bekijk onze FAQ, kom je er niet uit? Neem contact op

Bestellen & Betalen

Bestellen
Stap 1: Kies een artikel
Plaats één of meerdere artikelen in je winkelmand door op de groene knop ‘KLIK EN BESTEL’ te klikken. Vergeet niet om je maat te selecteren!

Stap 2: Naar de winkelwagen
Controleer je bestelling en druk op de groene knop ‘Bestellen’.

Stap 3: Besteloverzicht
Je ziet nu een overzicht van je bestelling. Hier kun je een geschenkverpakking toevoegen aan je bestelling. Bovendien is het mogelijk om een waardecheque of kortingscode te gebruiken. Druk op de groene knop ‘Verder’ om de bestelling verder af te ronden.

Stap 4: Vul je contactgegevens in en kies de bezorgmethode
Vul je persoonlijke informatie in wanneer dit nog niet door ons is gedaan en controleer deze zorgvuldig. Zorg ervoor dat je e-mail goed ingevuld staat zodat je je orderbevestiging ontvangt! Wil je het pakket zelf afhalen of laten bezorgen? Welke optie je ook kiest, het is gratis. Je kunt kiezen uit thuisbezorgen, op een ander adres laten bezorgen, in een Suitable winkel ophalen of gebruikmaken van een afhaalpunt bij jou in de buurt.

Stap 5: Betaalwijze
Kies één van onze betaalmogelijkheden (bijvoorbeeld iDeal, creditcard of Klarna). Je krijgt voor de laatste keer een overzicht. Klopt alles wat er staat? Aanpassen is nog steeds mogelijk. Klik op de groene knop ‘Veilig afrekenen’ om de betaling te voltooien.

Ja, nadat je een bestelling hebt geplaatst, ontvang je een orderbevestiging via e-mail.

Ik heb niets ontvangen
Het is mogelijk dat de orderbevestiging door je e-mailprovider als ongewenst is gemarkeerd. Controleer daarom altijd je spam folder.

Mocht je na het nemen van de bovenstaande stap nog geen orderbevestiging hebben ontvangen, neem dan contact op met de klantenservice. Dit kun je doen via [email protected], de chat of via 073 623 5353.

Ja, dit is mogelijk als je bestelling nog niet is ingepakt. We adviseren je om telefonisch contact op te nemen met de klantenservice via 073 623 5353 voordat het te laat is. Een bestelling annuleren is gratis.


Bij zakelijke bestellingen is het mogelijk om je bedrijfsnaam in te voeren. We sturen je dan een factuur op naam van je organisatie. Op deze factuur wordt de btw uitgesplitst.

Wil je het pakket niet op je kantooradres laten bezorgen, geef dan het correcte bezorgadres aan tijdens het invullen van je persoonlijke gegevens.


Betalen

We vinden het belangrijk dat je zo makkelijk mogelijk kunt betalen via de Suitable webshop. Na het plaatsen van je bestelling heb je de keuze uit de volgende methoden:

IDeal

Betaal direct en veilig via je eigen bank zonder extra kosten.

Creditcard

Bij Suitable kun je betalen met VISA, Mastercard of American Express.

Paypal

Betaal via je PayPal account.

ApplePay

Betaal via je je Apple device.

Suitable Giftcard

Betaal met het tegoed dat op je Suitable Gift Card staat. Vul het kaartnummer en de pincode in om de bedragen met elkaar te verrekenen. Mocht er een restbedrag zijn, dan kun je daarvoor nog een aparte betaalmethode kiezen.

Klarna

Hiermee betaal je achteraf via Klarna Factuur. Je ontvangt de factuur van Klarna nadat je de bestelling hebt geplaatst. Je krijgt vervolgens 30 dagen de tijd om het te betalen. Voor deze betaalmethode betaal je € 1,95 extra. Daarnaast moet je aan de volgende voorwaarden voldoen:

  • Het bezorgadres is gelijk aan je woonadres.
  • Het totale bestelbedrag mag niet hoger zijn dan € 350.
  • Wanneer je deze betaalmethode gebruikt ga je akkoord met de voorwaarden van Klarna.
  • Ben je te laat met betalen, dan mag Klarna je een boete in rekening brengen.

Vooruitbetalen

Dit betekent dat je het bestelbedrag zelf overmaakt op de bankrekening van Suitable. Dit kun je bijvoorbeeld doen via internetbankieren, zonder extra kosten.

Suitable rekeninginformatie

Vermeld bij je overschrijving altijd het ordernummer!

Onze rekeninginformatie:

Suitable te Rosmalen
Rabobank NL96 RABO 0122 7988 72

Internationale gegevens:

BIC/Swift code: RABONL2U

Voordat je achteraf kunt betalen, doet Klarna een kredietcheck. Suitable heeft hier geen invloed op.
Bij afwijzing zie je dat je bestelling is geannuleerd nadat je op ‘bestelling afronden’ hebt geklikt. 

Je bestelling moet in ieder geval aan de volgende voorwaarden voldoen:

  • Het bezorgadres is gelijk aan je woonadres.
  • Het totale bestelbedrag mag niet hoger zijn dan € 350.

Bij vragen kun je contact opnemen met Klarna via www.klarna.com/nl/ of door te bellen naar 020-8082852.

Ja, alle prijzen die je ziet in de Suitable webshop zijn inclusief BTW. Op je factuur staat de BTW ook apart vermeld.


Het aankoopbedrag zal meteen van je rekening worden afgeschreven zodra je je bestelling hebt geplaatst.
Bovendien zie je in het betalingskenmerk het ordernummer van je bestelling terug.
Zie je dit niet terug? Kijk hieronder welke situatie voor jou van toepassing is:

Bestelling is niet betaald na het plaatsen van de bestelling
Er is iets misgegaan met het verwerken van je bestelling.
Je kunt zonder problemen een nieuwe bestelling plaatsen, zelfs als je al een ordernummer hebt gekregen.

Bestelling is betaald, maar je hebt geen bestelbevestiging ontvangen
Je ontvangt de bevestiging meestal binnen een uur na het plaatsen van de bestelling.
We adviseren je om ook de spam folder van je mailbox te controleren. Mocht je na een uur nog niets hebben ontvangen, dan helpen we je graag verder.

Bestelbevestiging is ontvangen, maar zonder Track & Trace code
Je ontvangt deze informatie zodra de bestelling naar je onderweg is.
Suitable Giftcard

Bekijk hier de voorwaarden van de giftcard.


Zowel de fysieke als digitale gift card kun je in de Suitable webshop of een van de achttien Suitable winkels gebruiken. In de winkels kun je de barcode op de kaart laten scannen tijdens het afrekenen. Bij een digitale gift card zal de medewerker de barcode op je telefoon scannen.

Plaats je een online bestelling, dan is het mogelijk om de optie ‘Gift Card’ te kiezen. Hiervoor moet je het kaartnummer invoeren. Deze is op de gift card zelf te vinden. Let op dat je bestelde fysieke gift card(s) eerst activeert voor gebruik! Je gaat daarna automatisch naar de omgeving voor verdere verwerking van de bestelling.


Deze staat weergegeven op de kaart zelf. Voor de digitale gift card ontvang je de pincode via e-mail. Deze ontvang je van ons per mail.


Digitale gift cards zijn direct te gebruiken.

Fysieke gift cards die je in de post ontvangt, worden om veiligheidsredenen geblokkeerd. Hiervoor ontvang je nog een activeringscode in je e-mail. Op deze pagina kun je vervolgens de kaart activeren.


Het tegoed op de gift card is twee jaar geldig en kan niet opnieuw worden opgeladen. Het is bovendien niet mogelijk om het (resterende) tegoed op je bankrekening te laten storten of om het in contant geld uit te laten betalen.

Suitable tip: Je kunt je gift card altijd aan iemand anders geven. Zo help je iemand anders aan een stijlvolle outfit! Let wel op dat het niet mogelijk is om je (resterende) tegoed over te zetten naar een andere gift card.


Terug naar het overzicht

Per categorie

Klantenservice is bereikbaar

Onze klantenservice is vandaag bereikbaar tot 18:00 
Live chat
Klik hier om een chat te starten
Reactie binnen 1 minuut

Telefoon
073 623 5353
Reactie binnen 1 minuut

E-mail
[email protected]
Reactie binnen 1 werkdag

Hoofdkantoor
Stadionlaan 163 - 165, 5246JT Rosmalen
IBAN: NL96RABO0122798872
BIC/Swift code: RABONL2U
Btw-nummer: NL851836987B01
Kamer van Koophandel: 55728561
Conceptable B.V. handelend onder de naam Suitable
Ga naar winkelwagen
Populaire zoekopdrachten