Bezorging
Het kan echter voorkomen dat een artikel uitverkocht is en dat we het moeten nabestellen bij de leverancier. De levertijd kan dan oplopen tot 10 werkdagen.
Let op: als je ervoor kiest om je bestelling vooruit te betalen, houd er dan rekening mee dat het één tot vijf werkdagen kan duren voordat het bedrag is overgeschreven. Zodra we je betaling hebben ontvangen, sturen we je een bevestiging per e-mail.
Ben je niet thuis?
Je krijgt een e-mail met het bericht dat het pakket is afgegeven bij de buren of dat je het kunt ophalen bij het dichtstbijzijnde afhaalpunt.
Het pakket blijft 1 week beschikbaar voordat het wordt teruggestuurd naar Suitable.
Zending met DHL
Ben je niet thuis?
Dan zal de DHL-bezorger een kaartje in de brievenbus doen. Op de kaart staat aangegeven dat het pakket is afgegeven bij je buren of dat je het kunt ophalen bij het dichtstbijzijnde afhaalpunt. Het pakket blijft één week beschikbaar voordat het naar Suitable wordt teruggestuurd.
Het is mogelijk om het afleveradres aan te passen totdat we het pakket versturen. Het is verstandig om de wijziging zo snel mogelijk telefonisch aan ons door te geven 073 623 5353.
Zodra je bestelling is verzonden, is het niet meer mogelijk om het adres te wijzigen. Na de eerste bezorgpoging is het mogelijk om op de website van PostNL en DHL een ander afleveradres te kiezen. Zorg ervoor dat je je track & trace informatie bij de hand hebt of neem contact op met de klantenservice van PostNL. Suitable is niet gemachtigd om deze wijziging door te voeren.
Dit hangt af van de grootte van het pakket. Past het moeiteloos in je brievenbus, dan zal het in de brievenbus worden gedaan. Zo niet, dan belt de bezorger bij je aan om het pakket te overhandigen.
Per categorie
Klantenservice is gesloten
Onze klantenservice is bereikbaar vanaf 09:00Reactie binnen 1 minuut
BIC/Swift code: RABONL2U -
Btw-nummer: NL851836987B01 -
Kamer van Koophandel: 55728561