Ben je op zoek naar advies of heb je een vraag?

Suitable heeft persoonlijk contact met jou hoog in het vaandel staan. Heb je een vraag of kunnen
wij je adviseren in jouw keuze? Neemt je dan gerust contact op met onze klantenservice!
Telefonisch bereikbaar
Vandaag geopend tot 17:00 uur

E-mailadres (webshop)
klantenservice@suitable.nl

Suitable Hoofdkantoor
Stadionlaan 163 - 165
5246JT Rosmalen
Nederland

Direct een antwoord?

Kijk hieronder bij de veelgestelde vragen. Het antwoord niet kunnen vinden? Onze klantenservice is op werkdagen bereikbaar van 9.00 - 18.00 uur. Op maandag en dinsdag kunt u ons telefonisch tot 22.00 uur bereiken en op zaterdag van 10.00-17.00 uur en zondag van 14.00-22.00 uur.



Hoeveel bedragen de verzendkosten?
Je bestelling wordt gratis thuis of op het door jou opgegeven adres bezorgd. Je kunt het ook laten bezorgen in één van onze winkels.
 
Verzendkosten
Versturen met PostNL
Gratis
Verzending naar Duitsland
Gratis
Versturen met PostNL in Belgie
Gratis
Verzenden naar de VK
gratis vanaf 99 , 95
anders 4 , 95
Geef allen weer
Wanneer wordt mijn bestelling verzonden?
PostNLSuitable werkt eraan, na ontvangst van betaling, de bestelling van je artikelen direct klaar te maken. Bestellingen op werkdagen voor 17:00 besteld, worden doorgaans dezelfde werkdag verstuurd! (indien alle artikelen voorradig en direct leverbaar zijn). Dit geldt tevens voor achteraf betalen.

Suitable zal je bestelling verzenden via PostNL. Je wordt te allen tijden op de hoogte gehouden van de order status middels e-mail. Zodra we je pakket aan PostNL hebben overgedragen ontvangt je tevens een Track & Trace code om je bestelling online te volgen.
Wanneer ontvang ik mijn bestelling?
Suitable verstuurt de artikelen over het algemeen binnen 1 werkdag. Het kan in enkele gevallen voorkomen dat het artikel is uitverkocht en dat het besteld moet worden bij de fabrikant. Je krijgt hiervan direct een melding bij behandeling van de order. In dit geval kan de levertijd, afhankelijk van het product, oplopen tot 10 werkdagen.

Let op: Als je bij de bestelling kiest voor vooruitbetaling, houd dan rekening met een overboektijd van één tot vijf werkdagen. Zodra we je betaling hebben ontvangen ontvang je per e-mail bericht en wordt de bestelling dezelfde dag nog verstuurd.
Hoe verloopt de levering?
De artikelen die je hebt besteld worden door PostNL afgeleverd op het adres dat je hebt opgegeven. Het pakket wordt 2 maal op het aangegeven adres aangeboden. Ben je niet thuis, dan zal je een bericht in de brievenbus vinden met daarop het dichtstbijzijnde postkantoor waar het pakket kan worden afgehaald of het pakketje wordt afgegeven bij je buren. Het pakket blijft 3 weken op het postkantoor liggen.

Je kan je zending te allen tijde volgen via de track & trace code die je hebt ontvangen.
Let op: PostNL levert op werkdagen en zaterdagen m.u.v. sommige gebieden in Nederland.
Ik ben niet thuis op de verwachte leverdatum, kan ik een ander adres opgeven?
Tot het moment dat wij je pakket verzenden is het mogelijk het afleveradres te wijzigen. Je kan bijvoorbeeld kiezen voor je werkadres. Wij verzoeken je telefonisch contact op te nemen met onze klantenservice (073 - 623 53 53) of een e-mail te sturen naar klantenservice@suitable.nl.

Wanneer je bestelling verzonden is, is het wijzigen van het adres helaas niet meer mogelijk. PostNL probeert jouw bestelling twee keer bij je af te leveren. Na de eerste poging heb je ook de mogelijk online bij PostNL een ander afleveradres te kiezen. Dit kan je doen via de Track & Trace informatie of door de klantenservice van PostNL te contacteren. Wij zijn helaas niet gemachtigd om deze wijziging voor jou door te voeren.
Kan ik laten leveren in het buitenland?
Je kan je bestelling ook geleverd krijgen in het buitenland. Tijdens het bestelproces kan je het land van bestemming kiezen. De verzendkosten voor zendingen buiten Nederland bedragen € 4,95 en buiten Europa € 25,00.
Kan ik mijn order wijzigen of annuleren?
Ja, je kan jouw order wijzigen of annuleren indien je order nog niet is verzonden. Wanneer je een order wil wijzigen of annuleren verzoeken wij je telefonisch contact op te nemen 073 - 623 53 53 of een e-mail te sturen naar klantenservice@suitable.nl.

Suitable hanteert geen annuleringskosten.
Hoe lang heb ik om een artikel te ruilen of retourneren?
Indien je niet tevreden bent met jouw aankoop kan je de door jou bestelde artikelen binnen 30 dagen, vanaf dag één na ontvangst retourneren. Ook op aanbiedingen en sale artikelen.

Je hebt als consument recht op herroeping bij levering van diensten respectievelijk verkoop op afstand. Dit betekent dat je het artikel mag passen zoals je in de winkel ook zou doen. Ben je er dan niet blij mee? Dan heb je na ontvangst een bedenktermijn van 30 dagen.

Wij merken dat hier soms wat verwarring over is. Wil je hier meer over weten, bekijk het herroepingsrecht.
Hoe kan ik een product ruilen of retourneren?
Er zijn 2 optie' s bij Suitable:
  • Ruilen of retourneren in de winkel
    Je kan binnen 30 dagen na aflevering een artikel ruilen of retourneren in één van onze shops. Onze collega's staan graag voor je klaar met advies. Neem de internetfactuur als aankoopbewijs mee, deze heb je bij jouw bestelling ontvangen.
  • Ruilen of retourneren per post
    Na ontvangst hebt je 30 dagen om het product terug te sturen. Je hoeft dit niet vooraf te melden. Ruilen of retourneren per post kan je doen door de artikelen terug te sturen naar het onderstaande adres. De verzendkosten voor het retourneren van een artikel per post zijn voor eigen rekening. Je kan ook binnen 30 dagen na ontvangst van de artikelen de overeenkomst herroepen. Vervolgens heb je 14 dagen de tijd om de producten daadwerkelijk te retourneren.

    Suitable Herenmode
    Afd. Retouren
    Stadionlaan 163 - 165
    5246JT ROSMALEN
    Nederland

    Graag verzoeken we je een ingevuld retourformulier in het pakketje mee te sturen. Deze kan je vinden in je bestelling.
Let op: Indien er schade aan het artikel ontstaat door onzorgvuldig passen of retourneren, zal de schade in mindering worden gebracht bij terugbetaling. 
Ik wil het artikel ruilen voor een duurder artikel, hoe werkt dat?
Wanneer je het door jou bestelde artikel wilt ruilen voor een ander, duurder artikel, dan kan je dat aangeven op ons retourformulier (PDF). Zodra wij het retour gezonden artikel hebben ontvangen, zullen wij het nieuwe artikel naar je toesturen en je per e-mail een betaallink sturen voor betalen van het verschil tussen de twee bedragen. Je kan dit vervolgens gemakkelijk via iDeal of Creditcard betalen.
Wat zijn de kosten van ruilen of retourneren?
Wanneer je kiest voor het ruilen of retourneren in de winkel, is dit natuurlijk geheel kosteloos.

Wanneer je het artikel terugstuurt naar Suitable dan zijn de kosten van verzenden voor uw rekening, tenzij:
    • Je een beschadigd artikel hebt ontvangen
    • Het een door ons verkeerd geleverd artikel is

  • In deze gevallen ontvang je van ons per e-mail een retoursticker, zodat je het beschadigde of verkeerd geleverde artikel kosteloos retour kunt sturen.
    Wanneer je het artikel wil vervangen voor een andere kleur of maat, blijft de verzending daarvan gratis. De retourkosten worden in dit geval echter niet gecrediteerd.
Ik heb mijn bestelling retour gezonden. Hoe vindt de terugbetaling plaats?
Wij betalen het gehele aankoopbedrag (inclusief eventuele verzend- en betaalkosten) zo snel mogelijk, maar uiterlijk binnen 14 dagen terug na ontvangst van de herroepingsmededeling. Wij mogen echter wel wachten met terugbetaling totdat we de producten hebben ontvangen, of tot het moment dat je aangetoond heeft deze te hebben opgestuurd.

Wij betalen je terug met hetzelfde betaalmiddel als waarmee je ons hebt betaald, tenzij je ons toestemming geeft voor een ander betaalmiddel. Hier zullen nooit extra kosten voor jou aan verbonden zijn.
Veilig betalen met iDeal

Veilig betalen met iDeal

Wil je het bedrag van je bestelling ineens, veilig, vertrouwd en gemakkelijk online aan ons betalen dan kun je dit doen met behulp van iDEAL. Deze betaalservice is beschikbaar voor klanten van Rabobank, ABN-Ambro bank, Friesland bank, Van Lanschot, Triodos, ING, SNS Bank, ASN, Regiobank, Knab.
 
Rabobank
ABN Ambro
Regio Bank
Van Lanschot
Triodos bank
ING
SNS Bank
ASN Bank
KNAB
 
Wij bieden iDEAL betaling tijdens het afronden van je bestelling aan, je komt vervolgens in je eigen vertrouwde internet bankieromgeving waar je de betaling kunt voldoen. Wel zo gemakkelijk!  
Hoe werkt ideal?
iDealU plaatst uw bestelling in de winkelmand. U kunt dan kiezen om te betalen via iDEAL.
U wordt doorgeleid naar uw eigen bank waar de betaalopdracht klaarstaat. Vul de ontbrekende gegevens in en maak de betaling compleet.
Het bedrag wordt direct van uw rekening afgeschreven o.v.v. Suitable + betalingskenmerk. U ontvangt van uw bank desgewenst een e-mail ter bevestiging.
PayPal en CreditCard betalingen
PayPalOm te kunnen betalen via PayPal is geen account bij PayPal vereist. Indien je in het bezit bent van een PayPal account is het mogelijk om hiermee direct te betalen (bank overschrijving). Via PayPal kan tevens met een normale creditcard betaald worden. Omdat PayPal gebruik maakt van zeer geavanceerde technieken wordt een 100% veilige betalingsomgeving gegarandeerd. PayPal maakt je financiële informatie nooit bekend aan Suitable. (www.paypal.nl)

Hoe werkt PayPal?
Wanneer op de site van Suitable gekozen is voor betalen via PayPal, wordt automatisch de betalingspagina van PayPal geopend. Op deze pagina kan de betaling worden afgerond. Dit kan gebeuren door in te loggen met een PayPal account of direct via creditcard.

Als de betaling is ontvangen zal de order direct verzendklaar gemaakt worden en worden verzonden.
Achteraf betalen: Klarna Factuur
Achteraf betalen: Klarna FactuurJe kunt bij ons ook achteraf betalen via Klarna Factuur. Nadat je een bestelling hebt geplaatst ontvang je de Klarna factuur via een e-mail. Daarna heb je 30 dagen de tijd om de factuur te betalen. De facturatie van je bestelling wordt verzorgd door Klarna. De extra kosten voor de Klarna betaalmethode zijn € 1,95. De voorwaarden voor betalen met een Klarna factuur:
 
  • Het bezorgadres moet gelijk zijn aan het woonadres.
  • Het totale orderbedrag mag niet hoger zijn van €350,-.
  • Door te kiezen voor deze betaalmethode ga je akkoord met de voorwaarden van Klarna.
  • Betaal je factuur binnen 14 dagen. Het retourtermijn is 30 dagen na ontvangst. Indien je niet tijdig betaald is Klarna gemachtigd om hier een boete voor in rekening te brengen. 
Waarom wordt mijn Klarna bestelling afgekeurd?
Klarna bepaalt middels een kredietcheck of je achteraf kunt betalen. Suitableshop.nl heeft hier geen invloed op. Het kan zijn dat jouw bestelling door deze kredietcheck wordt afgewezen, in dat geval zul je een annulering terugkrijgen nadat je op "bestelling afronden" hebt geklikt. Bij vragen kun je contact opnemen met Klarna via:

Internet: www.klarna.com
Telefonisch: 020-8082852
Vooruitbetaling
Vooruitbetalen betekent dat je, na het invoeren van jouw bestelling, eerst het totaalbedrag zelf overmaakt op rekening van Suitable. Dit kan bijvoorbeeld met internetbankieren van je bank.
 
  • Vooruitbetalen is veilig en brengt geen extra kosten met zich mee.
  • Houd rekening met één tot vijf werkdagen overboektijd.
  • Vermeld bij het overmaken het ordernummer uit je orderbevestiging.
  • Na ontvangst van je betaling versturen wij jouw bestelling.

Annuleren?
Als jij je overschrijving reeds hebt gedaan maar toch besluit te annuleren, neem dan contact op met onze klantenservice. Nadat jij je rekeningnummer hebt doorgegeven, word je betaling teruggestort.

Suitable rekeninginformatie
Vermeld bij je overschrijving altijd jouw ordernummer. Onze rekeninginformatie:

Suitable te Rosmalen
Rabobank NL96 RABO 0122 7988 72

Internationale gegevens:
BIC/Swift code: RABONL2U

Heb je internetbankieren bij de ABN AMRO, Friesland bank, Van Lanschot, ING, Rabobank, SNS Bank, ASN, RegioBank of Knab?
Overweeg dan iDEAL, een gratis betaalmethode waarbij je betaalt via uw vertrouwde internetbankier-software.
Cadeaukaart
Heb je een cadeaukaart (gift card) ontvangen om in te leveren, dan kan je deze verzilveren op bij de diverse betaalmethodes tijdens het bestelproces.
Voor meer informatie over de cadeaukaart of om het saldo te controleren verwijzen we je graag naar de cadeaukaart pagina
Payconiq
PayconiqMet Payconiq reken je snel en veilig af met je telefoon.

Hoe werkt het?
  1. Selecteer Payconiq als betaalmethode
  2. Download de app. Open de app en scan de QR-code op je computerscherm. En als je al op je smartphone zit opent het betaalscherm van Payconiq meteen vanuit de website of app waarin je shopt.
  3. Met je persoonlijke code, vingerafdruk of Face ID bevestig je jouw betaling in één seconde.
Zijn alle prijzen inclusief BTW?
Ja, alle genoemde prijzen zijn inclusief BTW. Op je factuur die je bij de bestelling ontvangt wordt de BTW gespecificeerd.
Hoe kan ik een bestelling plaatsen?
Een bestelling bij ons plaatsen, dat is zo geregeld. Bestellen kan in 4 simpele stappen:

1. Kies je artikel(en)
Wanneer je een artikel hebt uitgezocht, kies je de gewenste maat en het aantal. Leg het dan via de grote groene knop in je digitale winkelmandje. Je kunt nu verder winkelen of verder gaan met bestellen door op "volgende" te klikken. De artikelen kunnen nog verwijderd worden en/of het aantal aanpassen. Ook kun je nog kiezen voor onze geschenkverpakking.

2. Inloggen
Heb je al een account? Als je inlogt gaat het bestellen veel sneller.
Nog geen account? Ook zonder account kun je bestellen, dan hebben we nog wel even je gegevens nodig.

3. Kies bezorgen of ophalen bij het invullen van je gegevens
Bezorgen of afhalen? Kies hoe je de artikelen wenst te ontvangen, zowel bezorgen als afhalen is kosteloos. We bieden verschillende bezorg- en afhaalmogelijkheden. Zoals thuisbezorgen, ander afleveradres zoals op het werk of in een Suitable winkel.

4. Controleren en betalen
Kies één van onze betaalmogelijkheden (iDeal, CreditCard, PayPal, Achteraf betalen met Klarna, bankoverschrijving of met Payconiq).
Je krijgt nu een overzicht. Klopt alles wat er staat? Aanpassen is altijd mogelijk. Klik op de laatste groene knop om de betaling te voltooien.

Levering
Suitable werkt samen met PostNL. Wij streven ernaar de bestelling de zelfde werkdag over te dragen aan PostNL, bij bestellingen voor 15 uur.

Hoe bestel ik iets om op te halen bij een Suitable winkel?
Eigenlijk exact hetzelfde. Je kiest er voor om een ander verzendadres te gebruiken om vervolgens "ophalen in de winkel" te kiezen en klikt de winkel naar keuze aan.
Past mijn bestelling door de brievenbus?
Indien jouw bestelling zonder beschadiging van de artikelen door de brievenbus kan, wordt deze als brievenbus post verzonden.

Indien het artikel niet middels frankering verzonden kan worden, dan wordt het met pakketpost verzonden in een nette kartonnen doos of verzendzak met Suitable logo.
Kan ik mijn bestelling als cadeau laten bezorgen?
Ja, natuurlijk kan dat! Wil je iemand een mooi cadeau aanbieden? Suitable biedt een zeer luxe geschenkverpakking, waardoor het heel makkelijk wordt om een Suitable artikel geschenk te geven. Hoe werkt dat precies?

Als je jouw bestelling als cadeau wilt laten inpakken, kan je de optie "geschenkverpakking" aanklikken in de winkelwagen. De kosten hiervoor bedragen € 1,95.

Indien gewenst, kan je cadeau ook direct naar de ontvanger gestuurd worden. Hiervoor dien je wel een alternatief verzendadres aan te geven. Suitable verstuurt jouw bestelling dan in een mooie geschenkverpakking. Een feest om te geven!
 
 
Suitable geschenkverpakking
Suitable geschenkverpakking
Ik heb een klacht, wat nu?
Suitable heeft service verlenen hoog in het vaandel staan, wij doen er alles aan om klachten te voorkomen. Mocht er onverhoopt iets niet correct zijn aan het aangekochte artikel of is het beschadigd, dan worden wij hier graag van op de hoogte gesteld. Wij gaan direct met uw klacht aan de slag.
 
  • Meld jouw klacht aan via mail: klantenservice@suitable.nl. Vermeld naast jouw klacht ook je naam en telefoonnummer.
  • Op werkdagen streven wij er na om binnen enkele uren een persoonlijke en inhoudelijke reactie te geven, maar uiterlijk binnen 5 werkdagen.
  • In onderling overleg wordt een passende oplossing gezocht voor de klacht, bijvoorbeeld ruilen voor een nieuw artikel of storneren van het aankoopbedrag. Heb je een klacht over onze dienstverlening, ook deze kan je uiteraard kenbaar bij ons maken via mail: klantenservice@suitable.nl
Suitable garantie
Suitable staat voor kwaliteit. De missie van ons eigen label is zoeken naar de mooiste kwaliteit materialen. Het resultaat? Hoog kwalitatieve herenmode met een exclusieve handtekening voor de juiste prijs. Daar staan we ook graag garant voor. Is het product niet in goede staat, zoals je zou mogen verwachten bij normaal gebruik? Dan kan je het artikel retourneren, laten repareren, of, indien mogelijk, laten vervangen.

Naast de wettelijke garantie geldt voor bepaalde artikelen ook de fabrieksgarantie. Een fabrieksgarantie is een extra garantie die wordt gegeven door de importeur of fabrikant. De fabrikant of importeur kan zelf voorwaarden stellen aan deze garantie.
 
Suitable klachtenbeleid
Hoewel Suitable een uiterst laag klachten saldo heeft, kan het voorkomen dat er onverhoopt iets niet correct is aan het aangekochte artikel of dat het beschadigd wordt geleverd. Graag worden we hiervan op de hoogte gesteld. Een klacht nemen we dan ook zeer serieus.

Geschillencommissies voor Consumentenzaken

Vind je dat Suitable jouw klacht niet goed heeft behandeld? Dan kan je een externe, onafhankelijke geschillencommissie inschakelen. De Stichting Geschillencommissies voor Consumentenzaken (SGC) doet een uitspraak die voor beide partijen bindend is. Over de onafhankelijke geschillencommissie vind je meer informatie op www.sgc.nl . Wil je ze liever even bellen? Dan is de onafhankelijke geschillencommissie te bereiken via 070 - 310 53 10.

Tevens kan je uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform. http://ec.europa.eu/consumers/odr/
Business to Business
Suitable ConceptWanneer je een zakelijke bestelling plaatst, kan je jouw bedrijfsnaam invoeren in het bestelproces. Wij sturen je (indien gewenst) een factuur op naam van je organisatie. Uiteraard wordt de BTW op je factuur uitgesplitst.

Wil je de zending op een ander adres af laten leveren dan op het adres van je kantoor? Geef dan in het bestelproces het correcte afleveradres aan.
Bedrijfskleding
You never get a second chance to make a Suitable first impression.

Suitable begrijpt waarom representatieve bedrijfskleding belangrijk is. Je imago is doorslaggevend voor het succes van jouw bedrijf. Het imago maakt je onderscheidend voor je relaties en je klanten. Wie zijn het belangrijkste in het verspreiden van dit imago? Precies, jouw mensen, het team dat voor je werkt. Zij zijn letterlijk je visitekaartje. Is de presentatie momenteel niet in lijn met het imago dat je wil uitstralen? Wil je graag een herkenbare identiteit uitstralen door middel van de kleding van je team? Kortom, ben je opzoek naar representatieve bedrijfskleding?

Suitable adviseert je graag. Wij zijn ervan overtuigd dat non-verbale communicatie voor een groot deel de totale presentatie bepaalt. Wij weten als geen ander dat kleding hier het belangrijkste voorbeeld van is. Tot in de puntjes verzorgde kleding is een verlengstuk van de kwaliteit en service die een onderneming haar relaties biedt. Met onze bijna 20 jaar ervaring in de mode ben je ervan verzekerd dat wij jou een perfect aansluitend verlengstuk kunnen bieden.

Wij opereren, als onderdeel van Suitable, op de zakelijke kledingmarkt. Je kan bij ons terecht met al je vragen over (bedrijfs)kleding voor (grote) groepen, zoals verenigingen en bedrijven. Je wil voor jouw team één en hetzelfde overhemd? Je zoekt een pak wat je gemakkelijk in een groot aantal kan aanschaffen? Of juist een stropdas en bijpassend strikje? Dan ben je bij Suitable aan het juiste adres.
Je kiest voor advies van Suitable als:

 

  • Je de overtuiging heeft dat jouw bedrijf of medewerkers een meer professionele representatieve uitstraling kunnen gebruiken;
  • Je gelooft dat dit niet vanzelf gaat en;
  • Je fun & function in de aanpak wilt combineren.
 

Onze ondersteuning geschiedt via advies, workshops en verkoop van business fashion. Mocht je vragen hebben neem dan gerust contact met ons op.
Telefoonnummer: 073 - 623 53 53
E-mail: klantenservice@suitable.nl

Wasvoorschriften
Wij adviseren altijd goed op te letten hoe een artikel gewassen moet worden. Een producent zet deze wasvoorschriften niet voor niks in het artikel; zo voorkom je dat een artikel kan krimpen, pillen of zijn model verliest.

Let bijvoorbeeld goed op, op welke temperatuur het gewassen mag worden en of er onder het wastobbe-symbool strepen staan. Deze strepen staan namelijk voor een voorzichtige behandeling van de kleding. Dit kan bereikt worden door de wasmachine minder te beladen, minder machine bewegingen te laten maken of te kiezen voor een korter wasprogramma. Let ook op of het artikel in de drogen mag (symbool: vierkant met cirkel erin) en of het gestreken mag worden (symbool: strijkijzer).
Hoe kies ik de juiste maat?
Wanneer je niet zeker weet welke maat gewenst is, kan je jezelf op verschillende manieren laten adviseren. Mocht een artikel duidelijk kleiner of groter vallen, noteren wij dit altijd in de productinformatie bij het artikel. Het is verstandig om na te gaan of je van dit merk al artikelen in huis heeft. Wij adviseren dan dezelfde maat aan te houden.

Bekijk ook eens de reviews van andere klanten onderaan de pagina van het artikel. Wie weet heeft iemand anders aangegeven dat het artikel kleiner of groter valt. Houdt rekening met draagcomfort, voor welke gelegenheid het is en of je er nog iets onder- of overheen gaat dragen.

Meer lezen? Klik hier voor alles over 'de juiste maat'.
Kledingadvies
Mocht je jezelf willen laten adviseren over jouw kledingstijl, dan ben je bij Suitable aan het juiste adres. Doordat Suitable niet alleen een online webshop is, maar ook winkels door heel Nederland heeft, hebben wij een groot Suitable team met verstand van kleding en mode.

Wij geven jou graag een persoonlijk kledingadvies die het beste bij je past en waar jij je lekker bij voelt. Het is mogelijk om langs te gaan in een van onze winkels, te bellen of te mailen met een van onze adviseurs in de winkel of de klantenservice, voor extra hulp en advies bij het maken van uw kledingkeuzes.


Suitable staat garant voor de kwaliteit die we verkopen.
Ruilen zonder huilen binnen 30 dagen na ontvangst.
Uw loyaliteit waarderen we met direct Club voordeel.
Het Suitable team geeft uitleg over dress-codes, kledingetiquette of kleuradvies.
Geheel vrijblijvend op een leuke informele en deskundige wijze advies.


Conceptable B.V. handelend onder de naam Suitable
NL96RABO0122798872 BIC/Swift code RABONL2U BTW Nr.. NL 8518.36.987.B01 Kamer van Koophandel 55728561
Bekijk de desktopversie
menu
Ga naar Winkelwagen
Door verder te klikken op onze website, accepteer je cookies en vergelijkbare technieken Meer weten?