Suitable Overhemd Wit 141-1 Suitable Overhemd Wit 141-1 69.95383940414243
ZwartBlauw
Pulls + Overhemden - 2 Voor 99.95
Overhemd Bordeaux 117-5 Overhemd Bordeaux 117-5 69.953839404142
Pulls + Overhemden - 2 Voor 99.95
Suitable Overhemd Blauw 62-04 Suitable Overhemd Blauw 62-04 59.953839404143
Pulls + Overhemden - 2 Voor 99.95
Suitable Overhemd Blauw 62-13 Suitable Overhemd Blauw 62-13 59.953839404143
Pulls + Overhemden - 2 Voor 99.95
Suitable Overhemd Wit 62-06 Suitable Overhemd Wit 62-06 59.953940414243
BlauwZwart
Pulls + Overhemden - 2 Voor 99.95
Skinny Fit Overhemd Wit 132-2 Skinny Fit Overhemd Wit 132-2 59.953940414243
Pulls + Overhemden - 2 Voor 99.95
Suitable Overhemd Blauw 134-3 Suitable Overhemd Blauw 134-3 69.953839404243
Paars
Pulls + Overhemden - 2 Voor 99.95
Suitable Overhemd Wit 134-1 Suitable Overhemd Wit 134-1 69.953839404142
Blauw
Pulls + Overhemden - 2 Voor 99.95
Suitable Overhemd Blauw 134-2 Suitable Overhemd Blauw 134-2 69.9538394043
Wit
Pulls + Overhemden - 2 Voor 99.95
Suitable Overhemd Wit 133-1 Suitable Overhemd Wit 133-1 69.95383940414243
NavyBlauw
Pulls + Overhemden - 2 Voor 99.95

Klantbeoordelingen

Suitable Overhemd Zwart 62-08 -  maandag, 6 februari  |  Maurits
Suitable Overhemd Zwart 62-08
De overhemden zelf, zowel deze als de andere die ik besteld heb, zijn helemaal goed. Maar de levering was een drama. 4 weken geleden bestelde ik beide hemden, een week later had ik er 1 binnen en bleek de ander toch niet op voorraad. Nadat ik een ander had uitgekozen, duurde het opnieuw een week tot ik die binnen had. Helaas bleek deze te klein en moest ik hem terug sturen, waarvoor ik nog een bedrag mocht betalen. Ook nu koos ik een ander hemd uit, welke opnieuw na een week niet leverbaar bleek. Uiteindelijk nog maar een keer gebeld en na 4 weken dan eindelijk mijn derde keuze binnen gekregen. Jammer van de goede kwaliteit, maar ik zoek toch maar een andere plek om mijn overhemden te bestellen!
  Wat vervelend dat de levering van uw bestelling zo slecht gelopen is. Hiervoor mijn oprechte excuses! Graag zouden we u in uw ervaring tegemoet komen, kunt u ons een bericht sturen via klantenservice@suitable.nl met uw ordernummer?   ^Marielle van Suitable
Profuomo Shirt Strijkvrij Lichtblauw -  zondag, 30 oktober  |  Patrick
Profuomo Shirt Strijkvrij Lichtblauw
Het overhemd moet echt gewoon gestreken worden als het is gewassen. De centrifuge stond op lage toeren.
  • Verder prima overhemd
  • Echt niet strijk rij
  Wat vervelend dat u niet tevreden bent over de kwaliteit. Heeft u contact opgenomen met onze klantenservice, dan zullen we voor u kijken of er een passende oplossing is.   ^Marielle van Suitable
Suitable Overhemd Blue Jacquard 143-2 -  donderdag, 9 maart  |  Seline
Suitable Overhemd Blue Jacquard 143-2
de Blouse kreukt zo erg dat je hem ook met strijken niet meer mooi krijgt.
  • Fijne levering
  • Kreukt enorm
  Wat vervelend dat het overhemd zo kreukt! Zou u met uw klacht contact op kunnen nemen met klantenservice@suitable.nl, dan gaan we een passende oplossing voor u zoeken.   ^Marielle van Suitable
ONZE SERVICE
Open tot 22:00 uur
Gratis thuisbezorgd
Retourneren in 13 winkels
Persoonlijk advies
Bekijk de desktopversie